BoBedre – Livsstilsmagasin om bolig og design.
I BoBedre finder du alt om det nyeste inden for arkitektur, design, bolig og mad. Siden 1961 er BoBedre udgivet i Danmark og med mere end 600.000 læsere hver måned, så er det stadig meget populært.
Skal du også være med? Så er det måske i dag du skal tjekke Deres tilbud ud med et Bo Bedre abonnement gave.
Du har mulige for at bestille til dig selv eller som gave.
Få mest ud af dit BoBedre abonnement!
Dit abonnement på BoBedre giver dig adgang til en verden af inspiration, viden og gode tilbud på design. Med dit abonnement får du:
– Adgang til alle artikler på BoBedre.dk
– Adgang til eksklusive rabatter og tilbud
– Adgang til Fordelsshop med populære produkter.
– Gave til alle nye abonnenter
OG bedst af alt, du får Bobedre direkte hjem i din postkasse.
BoBedre – Få en gave med på dit første abonnement.
Skal du til at lave et abonnement på BoBedre, så tjek deres tilbud. De har næsten altid en gave med i deres abonnementer tilbud. Er der ikke lige noget der passer dig, så kan du venter 1- 2 måneder og der er sikkert en ny gave.
Du kan også bestille et abonnement uden gave, normalt for du så en kontant rabat.
Jeg vil du anbefale dig, at vælge en gave. De har tit en høj værdi i forhold til det du skal betale.
Har du overvejet at give et abonnement til BoBedre til én du holder af?
Et abonnement på BoBedre er den perfekte gave til den der interesserer sig for design, bolig og mad. BoBedre er Danmarks ældste og mest populære livsstilsmagasin, og hver måned får du masser af inspiration og tips til, hvordan du kan forbedre dit hjem.
Hvordan opsiger jeg mit bobedre.dk abonnement?
For at opsige dit abonnement på bobedre.dk, skal du først logge ind på din konto. Derefter kan du gå til fanen ‘Abonnement’ og vælge ‘Opsig abonnement’.
Det er også muligt at opsige dit abonnement ved at kontakte deres kundeservice.
Du skal have dit abonnementsnummer klar, det finder du på dit indbetalingskort eller det vedhæftet papir, som du får med dit Bobedre blad i postkassen.
Det er vigtigt at du tager kontakt til deres kundeservice, så hurtigt som muligt.